Dovoľte mi, aby som sa predstavila...

Ahojte! Tento môj prvý článok nebude asi ničím zaujímavý, len by som sa vám rada predstavila kto vlastne som, a s čím by som sa s vami chcela podeliť na tomto mojom blogu.  


Takže moje meno je Ivana a mám 20 rokov. Pochádzam zo Slovenska z mesta Martin. Pred pár mesiacmi som sa presťahovala s mojím priateľom do Dánska, do malého, ale zároveň nádherného mesta menom Viborg.

K písaniu blogu ma z časti motivoval a naviedol práve môj priateľ, keď som jedného dňa čítala moju obľúbenú bloggerku a spýtal sa ma, či by som aj ja nechcela začať písať niečo podobné. Dlhšiu dobu mi to vŕtalo v hlave, až nakoniec som sa rozhodla, že to skúsim a uvidím, či ma to bude baviť, a či to bude baviť hlavne vás.  Možno si poviete že och, ďalšia bloggerka, ktorá tu bude pridávať make-up návody a iné podobné veci. Ale ste na omyle. Rada by som sa s vami podelila z časti o môj život v Dánsku, o moje cestovateľské zážitky a mnoho ďalšieho čo tu zažívam. 



Tak to bude asi koniec môjho historicky prvého, a dúfam že nie aj
 posledného článku na tomto blogu. Ja dúfam že sa vám
 moje príspevky budú páčiť, a budem veľmi rada za 
každé pozretie a prečítanie tohto blogu. :)

Ďakujem!! :)

10 komentárov:

  1. Milá Ivo,
    vůbec si nemyslím ach další blogerka.
    Já se určitě budu těšit na články a ještě víc fotky,žijete s přítelem
    na krásném místě,tak se budu kochat alespoň fotkami.
    Držím palce ať to jde dobře a Tvůj blog má hodně čtenářů.
    Hezký večer
    Renča

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja som z Martina a začínam svoj blog, to je náhoda, čo? :)
    Každopádne teším sa na články, tvoj blog ma hneď zaujal.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeee to je super, a inak máš krásny blog :) A ďakujem pekne za komentár :)

      Odstrániť
  3. Tak to je úžasné, že přítel tě takhle motivuje :) U nás to tak nemáme :D Blogerky přicházejí a odcházejí, takže držím palečky a budu se těšit na cestovatelské články :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tvůj blog vypadá hrozně pěkně☺ Přeju hodně štěstí s blogem a tvůj přítel je úžasný že tě do toho takhle motivuje ^^ Určitě tu nejsem naposledy ^^
    Jinak taky začínám na novo a potřebovala bych svůj blog nějak rozjet,nebo bych spíš moc chtěla ^^
    Takže bych byla moc ráda kdyby ses tam zastavila a třeba mě podpořila komentářem,nebo pravidelným čtenářem <3 http://essdeesthoughts.blogspot.cz/ -Předem moc děkuji:))
    Držím palce v blogování♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem veľmi pekne! :) A áno priateľ je v tomto super. :) Určite pozriem aj tvoj blog. :)

    OdpovedaťOdstrániť

© Copyright. Používa službu Blogger.